יום חמישי, 25 במרץ 2010

הולכים על ראשון נקייה

הולכים על ראשון נקייה



מאת:מיקי אלון

מהחודש: מכפילים את תדירות ניקוי הרחובות - משלוש לשש פעמים בשבוע

ראש העיר, דב צור: "התחייבנו - ואנו מקיימים".

עיריית ראשון לציון הודיעה היום כי החל מהחודש תוכפל תדירות טיאוט הרחובות, כך שבמקום שלוש פעמים בשבוע בלבד, יטואטאו הרחובות שש פעמים בשבוע ברוב חלקי העיר.

בעירייה אומרים כי הצעד הזה הוא ביטוי למחויבות של ראש העיר להפוך את ראשון לציון לעיר נקייה יותר, להעלות את איכות החיים ולשמור על הסביבה. בעירייה גם מציינים כי מדובר בעליית מדרגה משמעותית, שצפויה לשנות את פני העיר.

הכפלת תדירות טיאוט הרחובות מצטרפת לצעדים נוספים בהם נוקטת העירייה לטובת העלאת המודעות לניקיון העיר, אותם מובילה סמנכ"לית העירייה, חיה ברנפלד.

בין היתר, הוגברה האכיפה על שמירת הניקיון בעיר. החל מתחילת השנה רשמו פקחי החברה לביטחון וסדר ציבורי 1,251 דו"חות לבעלי כלבים שלא נהגו באחריות, 823 דו"חות למשליכי פסולת שלא כחוק ו-1290 דו"חות לבעלי עסק שלא דאגו לשמור על הניקיון.

גם בתי הספר לוקחים חלק במאמץ העירוני, כאשר כל בתי הספר הונחו להעלות את הנושא על סדר היום, בכוונה להטמיע את ערך הניקיון והשמירה על הסביבה החל מגיל הגן ועד לגיל תיכון.

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, אשר הכריז בתחילת שנת תש"ע על "שנת הניקיון" בעיר, אומר כי "השנה החלטנו לשים דגש על איכות החיים של התושבים בעיר.

העיר שלנו לא מספיק נקייה, ולכן המאמץ של כולנו בחודשים האחרונים ובמהלך החודשים הבאים הוא לנקות את העיר ולשמור עליה נקייה".

צור מדגיש, "אני שמח, שבאופן סמלי, סמוך לחג הפסח, אנו מתחילים בניקיון הרחובות שש פעמים בשבוע ברוב חלקי העיר.

אנו מאמינים שהתושבים ירגישו את השינוי באופן מיידי". ראש העיר הוסיף כי "התחייבנו לעלות מדרגה בכל הקשור לניקיון העיר, ואנו מקיימים. אנו מבקשים מהציבור לשתף פעולה ולשמור על ראשון לציון של כולנו נקייה".

ראש מינהל איכות הסביבה בעירייה, איתמר לוי: "אנו מגבירים את פעילותנו בתחום הניקיון בשני מישורים, מחד, אנו מכפילים את תדירות טיאוט הרחובות במרבית חלקי העיר באמצעות תוספת משמעותית של עובדי ניקיון, ומאידך, אנו מגבירים את האכיפה ונפעל בחומרה כנגד מי שילכלך.

תנאי הכרחי להצלחת התכנית הוא שיתוף פעולה מצד התושבים בשמירה על הניקיון ובדיווח על כל מפגע".

















































מיקי אלון יו"ר מועצת ההורים העירונית ראשון לציון










מיקי אלון יו"ר מועצת ההורים העירונית יחד עם אייל מושיוב חבר מועצת העיר ראשון לציון
ומחזיק תיק שיפור פני העיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה