יום חמישי, 25 במרץ 2010

מחדשים את תו התושב 2010

מחדשים את תו התושב 2010



החל מה-1 באפריל יינתנו דו"חות למי שלא חידש תו תושב.

פקחי החברה לביטחון חילקו בימים האחרונים 8,000 התראות לפני קנס לבעלי רכבים שטרם חידשו את התו .

פקחי החברה לביטחון, שבימים כתיקונים, רושמים דו"חות למי שחונה בניגוד לחוק, עשו הסבה בימים האחרונים, והם עושים שירות ל תושבי העיר בעלי רכבים, שטרם חידשו את ת...ו התושב שלהם.

בימים האחרונים, הניחו הפקחים למעלה מ-8,000 התראות לפני קנס על כלי רכב שעל השמשה נראה תו תושב ישן. על ההתראה מצוין, כי על בעל הרכב למהר ולחדש את תו התושב שלו, על מנת להמשיך ולזכות בחניה חינם ברחבי העיר, וכן מצוין היכן ניתן לחדש את התו. בעקבות צעד זה, פנו בשבוע האחרון כ-1,250 תושבים לחדש את התו שלהם.

אחת לחמש שנים מחדשת העירייה את תו התושב המוצמד לשמשת הרכב, זאת על מנת לוודא כי תושבים שכבר לא מתגוררים בעיר, לא יתפסו את מקומות החנייה של תושבי העיר.

השנה, הנושא קיבל משמעות מיוחדת בשל התמורה שהתו מעניק לתושב – חנייה חינם בכל רחבי העיר ובחוף הים. על כן, לראשונה, הופץ תו תושב המציין את מס' הרכב. בחודשים האחרונים עמלים בחברה לביטחון לעודד תושבים להגיע ולחדש את התו, ולצורך כך אף בנו מערכת ממוחשבת ראשונה מסוגה בארץ, שבאמצעותה יכול התושב להגיש בקשה לקבלת תו באמצעות האינטרנט ולקבלו בדואר, וכן תגברו בכוח אדם את האגף המטפל בנושא.

עד היום הונפקו כ- 42,000 תווים, אך בחברה לביטחון מעריכים כי עוד כ-40,000 בעלי רכבים טרם חידשו את תו התושב שלהם.

מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני, מסביר את המהלך: "אנו רוצים ללכת לקראת תושבי העיר, ולכן החלטנו לנסות ולהגיע לכל בעל רכב באופן אישי ולעודד אותו לחדש את התו באמצעות התראה לפני קנס, שגם מסבירה לו בדיוק מה הוא צריך לעשות על מנת לחדש את התו.

אני קורא לתושבי העיר, למהר ולחדש את התו משום שהחל מה-1 באפריל פקחי החברה יאכפו את הדרישה לתו תושב עדכני וירשמו דו"חות".

את התו ניתן לחדש באתר החברה לביטחון www.rlz-bitachon.co.il בצרוף המסמכים הנדרשים סרוקים בקובץ JPG או TIFF, או בתיבות הפזורות ברחבי העיר: מרכז קהילתי קריית גנים, מרכז שיל"ת, מתנ"ס רמת אליהו, מרכז קהילתי נווה חוף, מתנ"ס שיכון המזרח, בניין העירייה, בניין החברה לביטחון וסדר ציבורי.

המסמכים הנדרשים להנפקת התו:
1. צילום תעודת זהות עם ספח.
2. צילום רישיון רכב על שם מגיש הבקשה.
3. במידה והרכב שייך למקום העבודה יש להמציא אישור ממקום העבודה כי הרכב משמש את המבקש 24 שעות ביממה.
לתשומת לבכם, עבור עלות הנפקת התו, ישולם סך של 5 ₪ והתו ישלח אליכם ישירות לכתובת מגוריכם באמצעות הדואר!
מיקי אלון










































מיקי אלון איש ציבור בראשון לציון ויו"ר מועצת ההורים העירונית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה