יום שבת, 2 במאי 2009

למעלה מ100 אלף חוגגים גדשו את רחובות העיר ראשון לציון


יום העצמאות: למעלה מ-100 אלף חוגגים גדשו את רחובות העיר ראשון-לציון
ולקחו חלק באירועי יום העצמאות ה-61 למדינת ישראל.


מאת:מיקי אלון
מגוון רחב של אירועים ומופעים התקיימו ברחבי העירעם תום אירועי יום הזיכרון לבשה חג העיר ראשון-לציון ורחובותיה נצבעו בכחול-לבן. לפי ההערכות, למעלה מ-100 אלף חוגגים גדשו את רחובות העיר ולקחו חלק באירועי יום העצמאות ה-61 למדינת ישראל. ברחבי העיר התקיימו מופעים ואירועים פתוחים לקהל הרחב, בהשתתפות אמנים מהמובילים בישראל.

שש במות הוקמו ברחבי העיר: שתיים במערב העיר, אחת במזרחה ושלוש במרכזה. במערב העיר נהנו התושבים מהופעות של קובי פרץ, ליאת בלו, הראל מויאל ומשה דץ, במזרח העיר הופיעו זהבה בן ואבי פרץ, ובמרכז העיר הופיעו שי גבסו, רינת גבאי, ירמי קפלן, ואמיר פיי גוטמן. בבימת בית העם התקיימה שירה בציבור עם אילנה כץ וחבורות הזמר של החברה העירונית ראשון-לציון.

ראש עיריית ראשון-לציון, דב צור, סייר בין הבמות ואיחל לתושבים חג שמח. צור הקפיד מעל כל במה להזכיר לתושבים כי גם ביום חג שכזה, אסור לשכוח כי גלעד שליט עדיין נמצא בשבי.בשיכון המזרח, שם הוקמה לראשונה בהיסטוריה של העיר בימה לכבוד יום העצמאות, התקבל ראש העירייה צור בקריאות עידוד ובתשואות חמות מצד הקהל. צור אמר לקהל כי הקמת הבימה בשיכון המזרח אינה חד-פעמית, ומדובר בתחילתה של מסורת בה גם תושבי השכונה יזכו לחגוג את יום העצמאות בסמוך לביתם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה