יום רביעי, 25 באוגוסט 2010

פארק בחוף ראשון לציון

עיריית ראשון-לציון מקימה פארק ענק בסמוך לחוף הים



מאת:מיקי אלון


בימים אלו הולך ומוקם השלב הראשון של פרויקט הקמת פארק בטיילת העליונה של חוף הים בראשון לציון. את הקמת הפארק יזם חבר המועצה אייל מושיוב, אשר הציע את הרעיון לראש העיר דב צור לפני כשנה. לאחר בחינת הדברים, אישר צור את הקמתו של הפארק החדש, העתיד להשתרע על שטח של 1...1 דונם.



הפארק יהווה חוויה פעילה ומהנה לתושבי העיר והבאים בשעריה. אורחי הפארק ייהנו מחוויות מרגשות של מתקני משחק אקטיביים ומיוחדים במינם לכל הגילאים, לצד אטרקציות נוספות. בשלב הבא של הפרויקט מתוכננים מתקני כושר, מתקנים מיוחדים לפעוטות, שבילי אופניים, חורשה לפיקניקים, מדשאות רחבות ופינות ישיבה מוצלות. בנוסף, תשמר גבעת הכורכר בצורתה הטבעית עם עצי האיקליפטוס הוותיקים. בראש הגבעה יוקם מגדל 'פיראטים', בו יוכלו הילדים להביט אל עבר האופק, בכיוון הים, בעזרת משקפות.



אטרקציה נוספת ומיוחדת מאוד היא הקרוניות, אשר תצאנה במסלולן מהפארק לכיוון הטיילת שעל חוף הים, תעלנה חזרה מעלה ותסיימנה את מסלולן בפארק לאחר סיור בו. הפארק יוקם, כאמור, בטיילת העליונה של חוף הים, ללא כל פגיעה בחוף עצמו. מגוון החוויות בפארק יהווה מוקד משיכה והנאה צרופה לתושבי העיר ואורחיה. חבר המועצה, אייל מושיוב אומר כי "לעיר ראשון לציון חוף ים מהנקיים והמטופחים בארץ, עם טיילת יפייפיה ואווירה צבעונית וכיפית, והמטרה שלנו היא להפוך את מתחם חוף הים למרכז בילוי ופנאי אטרקטיבי.



הוספת מתחם למשפחות ירחיב את אפשרויות הבילוי וההנאה וימשוך קהל לא רק בעונת הרחצה. אני מאוד נהנה מהעשייה הרבה הודות לגיבוי הרב מראש העיר דב צור, שנירתם לפרויקטים לטובת התושבים, שתומך ומעודד יוזמות ופרויקטים כגון אלה".
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה