יום חמישי, 3 בספטמבר 2009

אירועים פליליים בעיר

אירועים פליליים בעיר

תחנת ראשל"צ:
מאת:מיקי אלון

1. ב-29/8 התקבלה הודעה על שתי בחורות בחוף הים שמשליכות קרח וצדפים על העוברים ושבים, פקח עירוני שהגיע למקום ניסה להבין מה קורה, אך הבנות איימו עליו כי יתלוננו כי נגע להם בחזה . למקום הוזעקה ניידת משטרה השוטרים שניסו לברר במה מדובר קיבלו מטר של קללות וצרחות מאת הבחורות. כאשר בשלב מסוים נתבקשו שני הבנות להלוות לשוטרים סירבו ונעצרו.
גם בדרך לתחנה הבנות החלו מקללות קללות נמרצות את השוטרים.שתי החשודות בנות 47 ו-19 נחקרו ובתום חקירתן שוחררו בערבויות והתיק יועבר לתביעה להגשת כ"א .


2. ב-29/8 התקבל דיווח על שני חשודים שטיפסו מעל השער של מוסך ברחוב הרצל בראשל"צ ויצאו משם עם מחשבים בידיים. שוטרי סיור הגיעו למקום איתרו בסמוך למקום שני חשודים יוצאים מכיוון מקום מסתור בפרדס בנחלת יהודה.
בוצע חיפוש עלהחשודים נמצאו כפפות ותיק ובו כלי פריצה שונים. בחיפוש במקום מסתור בפרדס,בו ממוקם האוהל בו גרים החשודים נמצאו שלושה חשודים נוספים ושני מחשבים מתחת לשמיכה. כל המעורבים עוכבו לתחנה לחקירה בסיום חקירתם שניים מהם נעצרו ויובאו היום להגשת כ"א והארכת מעצרם.


3.במהלך פעילות שוטרי בילוש ראשל"צ ניראה רכב נכנס למתחם של חניה של אולמי אירועים "בלוודר" בשד' משה דיין בראשל"צ. מתוך הרכב יצאו שלושה חשודים. שני חשודים פתחו רכב והתיישבו בתוכו כשחשוד שלישי ניסה לפרק חלקים מהרכב על מנת לגנבם . שוטרים יצאו לכיוון החשודים והשניים שישבו בתוך הרכב ברחו רגלית לכיוון השדות,חשוד השלישי נתפס על ידי שוטרים. ברכב נתפסו כלי פריצה והחלקים שפורקו החשוד יליד 90 נעצר מכחיש הובא לבימ"ש ומעצרו הוארך עד היום .


4. ב-28/8 המתלונן יליד 1994, כי בתאריך ה28/8/09 בעת שהיה ברחוב ניגש אליו בחור דרש כסף ומשהמתלונן לא נתן לו תקף אותו בפניו וברח לאחר שחטף ממנו את המכשיר הסלולרי שהיה ברשותו . נערכו סריקות ולא אותר חשוד המשך חקירה בתחנה.


5. ב-28/8 התלונן יליד 1994, כי בתאריך 28/8/09 בלילה בראשל"צ, פנה אליו נער כבן 17, שאינו מכיר ביקש ממנו להוציא את כל תכולת כיסיו, המתלונן סירב אך לבסוף מסר כסף שהיה בכיסיו , לאחר מכן ביקש החשוד את מכשירו הסלולרי של המתלונן ומשסרב לקח ממנו החשוד את הפלאפון באיומים. נערכו סריקות לא נמצאו חשודים נפתחה חקירה בתחנה .


6.ביום 28.08.09 בסמוך לשעה 15:00התקבל דיווח כי בעל דקר את אשתו. מדובר בגבר בן 67 לדברי אשתו דקר אותה בביתם באמצעות סכין. בזירה אותרה הסכין. החשוד נעצר ונחקר והודה . האישה פונתה לבי"ח במצב קל עם דקירה בגבה ובחזה.ולחשוד הוארך מעצר עד מחר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה