יום חמישי, 3 בספטמבר 2009

תושבי שכונת נווה חוף בראשון לציון זכו ל"אבא" חדש

אבא" חדש לתושבי שכונת נווה חוף בראשון לציון

מאת:מיקי אלון

לאחר שנים שבהם הוזנחה שכונת נווה חוף על ידי ראש העיר הקודם מאיר ניצן לקח על עצמו אייל מושיוב וחבר המועצה מחזיק תיק שיפור פני העיר ותיק חוף הים לטיפולו את טיפוח השכונה ושדרוגה למען התושבים ש...לא קבלו מענה לבעיותיהם שהלכו וגברו.

בתחילת החודש התקיים לתושבי השכונה סיור יחד עם אייל מושיוב ובעלי תפקידים בכירים בעירייה וכן תושבי נווה חוף.
השבוע כהמשך לסיור הוזמנו התושבים לבניין העירייה לפגישה עם אייל מושיוב , מוטי נחמני - מנכ"ל החברה לביטחון, מוטעי ישראל - ר. מנהל שפע, איתמר לוי - ר. מינהל איכות הסביבה, גלעד פינקלשטיין - מנהל המוקד העירוני, אלי חמו - מנהל אגף חשמל, נילי העוזרת של אורי זגרון - מנהל אגף לפיתוח נופי, איציק בטיטו - מנהל אגף כבישים, ודים קוזלוב - מנהל יח' תנועה ניסים כהן- ראש אגף הנוער וברוך קלבו - ראש מנהלת שילת.

בישיבה הוסבר לתושבים על התוכניות העתידיות כמו:שדרוג גן יונתן, שדרוג גן כורש, ימי פינוי גזם, תחבורה, נושא ריחות מהשפדן - אותו הבטיח מר איתמר לוי לבדוק ולמסור לאייל מושיוב את התשובות מאיגוד ערים. התושבים הודו למר נחמני מנכ"ל החברה לביטחון וסיפרו לו שבחודשים האחרונים יש ירידה משמעותית בנושא הפרעות רעש של בני נוער וונדליזם בשכונה. כל נושא שהועלה זכה לתשובה הולמת מהמנהל אשר הנושא בתחום אחריותו.

לישיבה הגיע גם ראש העיר מר דב צור והתושבים הביעו את שביעות רצונם מתפקודו של חבר המועצה אייל מושיוב שמאז שנבחר לטפל בתושבים של נווה חוף הם מרגישים שיש אוזן קשבת ויש עם מי לדבר ואכן דברים מבוצעים. תושב השכונה:" מר דב צור עד היום הרגשנו כילדים חורגים שאף אחד לא מתייחס אליהם והיום התחושה היא ממש שונה מאז שאייל מושיוב נכנס לתמונה.

יחד עם דב צור ראש העיר נבחנו מס' אפשרויות למיקום מגרש חניה קרוב למקום המגורים.

חבר המועצה אייל אייל מושיוב אמר:" לפני הבחירות מבטיחים ואחרי שנבחרים מקיימים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה