יום שני, 11 במאי 2009

פלילים בעיר - דיווח לגולשי הבלוג ישירות ממשטרת ישראל

פלילים בעיר - דיווח לגולשי הבלוג ישירות ממשטרת ישראל

תחנת ראשל"צ:
מאת:מיקי אלון

1. בתאריך 10/5/09 סמוך לשעה 02:40 נכנס אלמוני רעול פנים ובידו גרזן לתחנת דלק ילו ברח' הרצל 79 ראשל"צ בעת שעבד שם בחור יליד 1982 תושב ראשל"צ. החשוד הגיע לקופה והחל לרוקן את תכולת הכסף לשק שהביא עימו וכן הכניס סיגריות מהחנות לתוך השק ונטל אותם כאשר במהלך האירוע הגיע אזרח שראה את האירוע ואף הוא אויים שלא יתקרב ולא ילכו אחריו והחשוד נמלט מהמקום . נערכו סריקות אחר החשוד ללא תוצאות בשלב זה חקירה נמשכת איש לא נפגע .

2. ב-8/5/2009היום סמוך לשעה 02:40 ביקשה מנהלת המועדון מאחד האורחים לרדת מהכיסא עליו עמד , בתגובה החל להכותה ושבר על ראשה בקבוק, כאשר מאבטח הגיע לעזרתה החלו מס' מבלים להכות את המאבטח והתפתחה במקום תגרה שבה שבר אחד החשודים בקבוק על ראשו של המאבטח, כאשר הוצאו החשודים מהמועדון השוטרים עצרו שניים מהחשודים שהובאו לתחנה והשאר נמלטו מהמקום מעצרם של החשודים הוארך עד יום ג' בבימ"ש השלום בראשל"צ בלילה למחרת נעצר חשוד נוסף ומעצרו הוארך ע ד יום ג .

3. ב-7/5/2009 נתקבלה הודעה על רימון שהושלך לעבר בית ברחוב החצב בראשל"צ . הוברר כי מדובר ברימון עשן. הובאה מתלוננת לתחנה ומסרה כי הרקע לאירוע ככל הנראה משכיר יחידת דיור בשטח של אביה שמסרב להתפנות ותושב השכונה שניסה לסייע בפינויו תמורת כסף לא הצליח וסירב להחזיר הכסף. פרטיו של החשוד ידועים ונעשים מאמצים לאתרו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה