יום שני, 25 במאי 2009

יריד האביב-הפנינג קניות למען הילדים הנכים בראשל"צ


למען הילדים הנכים


מאת:מיקי אלון

צעד גדול ל"צעד קדימה"
יריד האביב – הפנינג קניות ססגוני שיזמו הורים לילדים בעלי צרכים מיוחדים ממרכז "צעד קדימה" בראשל"צ, מזמין אליו את כל תושבי העיר והסביבה: בואו עם כל הלב, קנו עם כל הנשמה!

ברחוב חיד"א השקט בראשון לציון שוכן מרכז "צעד קדימה" – מרכז חינוכי ושיקומי לילדים ולבני נוער המתמודדים עם שיתוק מוחי (CP). ב"צעד קדימה" כיתת מעון לפעוטות, כיתות גן וכיתות לימוד המשולבות בבית הספר "אשכולות" הסמוך. ביום שלישי הקרוב (2/6) בשעות אחר הצהריים יתקיים אירוע מיוחד במינו, שיזמו הורי הילדים המתחנכים ב"צעד קדימה": יריד אביב גדול, עליז וססגוני, הכולל מכירה שכל הכנסותיה קודש לצרכיהם המיוחדים של הילדים, ולצידה הפנינג לילדים עם דוכני משחק, ליצנים, תקליטן מקצועי ודוכני מזון.


"ילדינו מתמודדים עם אתגרים לא פשוטים", מספרת איריס שיליאן, יו"ר הנהגת ההורים ב"צעד קדימה", תושבת ראשון לציון ואמא של גל (8), תלמיד כיתה ב' הנעזר בכסא גלגלים: "החלטנו לשתף את הקהילה שאנו חלק ממנה – קהילת תושבי ראשון לציון – ולקיים אירוע של שמחה והתגייסות משותפת. כולנו נרגשים לקראת היריד, ואנו מקווים לראות את כל השכנים והתושבים באים לחגוג איתנו, לקנות וליהנות ביריד – שהכנסותיו יסייעו לנו לממן את פעילות הקיץ של הילדים".


להורי "צעד קדימה" חברו סטודנטיות לעבודה סוציאלית ממכללת "אחווה" וכן המד"צים העירוניים של ראשון לציון, ויחד הצליחו לגייס כמות מרשימה של חפצים שנתרמו למכירה ביריד: משחקים, צעצועים, ספרים, כלי בית וחפצי נוי, עוגות, לחמים וממתקים ועוד הפתעות.


אל תחמיצו את ההזדמנות לקחת חלק באירוע שכולו נתינה, תמיכה... והמון שמחה!
יריד האביב של ילדי "צעד קדימה" – הפנינג מכירה, הפעלות, דוכנים ומוסיקה –
יום שלישי, 2.6.09, בין השעות 16:00-19:00
בחצר בית הספר "אשכולות", רח' דרובין 35, ראשל"צ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה