יום רביעי, 7 ביולי 2010

ראשון לציון התגייסה למען גלעד שליט

"ותן שיחזור שוב לביתו, יותר מזה אנחנו לא צריכים..."
ראשון לציון התגייסה למען גלעד שליט

מאת:מיקי אלון

גם עיריית ראשון לציון התגייסה למען גלעד שליט. למעלה ממאה בני נוער מהעיר הפעילים בתנועות וגופי נוער בעיר, וביניהם, פרלמנט הנוער, דיפלומטים צעירים, ארגון צמר"ת ותנועות הצופים, הצטרפו היום (יום ג') במחלף שפירים אל המסע של משפחת שליט ממצפה הילה לבית ראש הממשלה בירושלים. עיריית ראשון לציון העמידה לטובת בני הנוער הסעות שיצאו מהיכל הספורט שבגן נחום בעיר. לצעדה הצטרפו גם עובדי עירייה ומתנדבים, שהצטיידו מראש במאות בקבוקי מים ופירות שחולקו בשטח לאלפי הצועדים.

בתוך כך, מטה המאבק למען גלעד שליט קיים ה שבוע קונצרט הומניטארי בפארק אשכול שבדרום במטרה להעלות על סדר היום הציבורי את הזעקה והצורך המיידי לקבל מידע על מצבו של גלעד. בקונצרט השתתפו התזמורת הפילהרמונית בניצוחו של המאסטרו זובין מהטה, והזמר שלמה ארצי. גם לקונצרט העמידה עיריית ראשון לציון הסעות מאורגנות ללא תשלום לטובת תושבי העיר. קרוב ל-150 איש הצטרפו לנסיעה.

ראש עיריית ראשון לציון,דב צור,אמר: "משפחת שליט לא לבד. גלעד הוא הבן של כולנו, לא ננוח ולא נשקוט עד שיחזור".

סמנכ"ל העירייה,חיה ברנפלד:"התמיכה במשפחת שליט מחזקת אותנו. כולנו חייבים לדעת כי מישהו שומע את הזעקה למידע על גלעד ומצבו ועל המשך הפעילות לקידום שחרורו בהקדם. אני גאה בהיענות עובדי העירייה וציבור התושבים המעורבים, האכפתיים והמתגייסים לפעילות זו".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה