יום חמישי, 2 ביולי 2009

פסטיבל בחוף הגולשים ראשון לציון


פסטיבל חופים בחוף הגולשים בראשון לציון עם מיטב אמני ישראל

מאת:מיקי אלון
ביום ראשון הקרוב ה-75 יתקיים פסטיבל חופים בחוף הגולשים בראשון לציון עם מיטב אמני ישראל כמו מוש בן ארי,ברי סחרוב, הדג נחש, פישי הגדול,מרסדס בנד ועוד... הפנינג ענק הקורא לציבור ולממשלת ישראל בעיקר להציל את חופי הארץ ! הפסטיבל ביוזמת אירגון "חופים לנצח" ומטרתו להביא לתיקון החוק שיאפשר לשנות תוכניות בניה ישנות הפוגעות החופי ישראל ולהעלות את המודעות בקרב הציבור לטובת הפסטיבל התנדבו מיטב האמנים,ארגונים,פעילים,חברי כנסת ואנשי תקשורת. באירוע יחתמו ראשי ערים,חכים ושרים על אמנה הקוראת לשמירה על חופי ישראל.
הציבור הרחב מוזמן החל מהשעה 16:00 תתקיימנה פעילויות חוף מגוונות:אומגות באורך 200 מ' המגיעות ישר לים,קירות טיפוס, משחקי חוף, כדורעף, תחרויות שק, הפרחת עפיפונים, תחרות ארמונות חול ועוד פעילויות למשפחות. בפסטיבל יוקרן בהקרנת בכורה סרטון אנימציה "החוף הנדיב" אשר נכתב על ידי יוזם האירוע ויו"ר ארגון "חופים לנצח".
באירגונים הירוקים מברכים על תמיכתו של ראש עיריית ראשון לציון דב צור על האג'נדה הירוקה והפעילות הסביבתית ומוסרים כי הגיע הזמן להשמיע מסר חד וברור "לשמור על חופי הים בישראל" ראש העיר דב צור זכור כמי שהגיע עד לבית המשפט העליון ומנע בנייה צמוד לחוף הים בראשון לציון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה