יום רביעי, 25 באוגוסט 2010

דיווה בכיכר העירייה ראשון לציון

דנה אינטרנשיונל בכיכר העירייה




מאת:מיקי אלון


הדיווה הגדולה מכולן דנה אינטרנשיונל הגיעה היישר משולחן השופטים של "כוכב נולד " להופעה חיה ובועטת כמו שרק היא יודעת בכיכר העירייההמופע בכיכר העירייה נפתח כהרגלו עם שירה בציבור אבל הדובדבן של הערב הגיע בדיוק בשעה 22:00 בדמות דנה אינטרנשיונל, שעלתה על הבמה מלווה ברקדנים ונתנה שואו כמו שרק היא יודעת.... כ-2000 איש גדשו עד אפס מקום את מושבי הכיכר וקידמת הבמה.



קהל המעריצים לא הפסיק לצווח ולבקש שירים להשמעה, ודנה מצידה הייתה קשובה וסיפקה את כל הסחורה כולל שיר למבוגרים שבחבורה (הבה נגילה?).דנה אינטרנשיונל חוזרת ובגדול והקהל הראשל"צי התגעגע וקיבל בזרועות פתוחות את הדיוה הבינלאומית. דנה שרה שירים ותיקים ומוכרים כדוגמת: "דיווה", "סעידה סולטנה", "ישנן בנות", אל מול חדשים מהאלבום כדוגמת: "ניצחתי" ו "עלי".דנה הופיעה בלוויית ארבעה רקדנים מהסטודיו של קלוד דדיה כאשר הוא עצמו מרכיב ברביעייה המפזזת ודנה לא שוכחת לפרגן לו מספר פעמים בזמן המופע.



שיא המופע מתרחש בסיומו כאשר דנה עולה עם רקדניה ומבצעת את השיר שזיכה אותה במקום הראשון באירוויזיון ובהכרה בין לאומית "דיווה".דנה פורשת בשיא ומשאירה את מעריציה רעבים לעוד ולא חוזרת להדרן למרות בקשת הקהל. בשבוע הבא תנעל סדרת המופעים בכיכר העירייה עם המופע הסוחף של שלומי שבת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה