יום חמישי, 25 במרץ 2010

יום מעשים טובים

יום מעשים טובים בראשון לציון



מאת:מיקי אלון

מנקים חורשות ופועלים למען הקשישים בקהילה .
בשבוע שעבר התקיים יום מעשים טובים ותלמידים ברחבי העיר יזמו פרויקטים חברתיים ייחודיים.
תלמידי חטיבת הביניים מעלות ניקו חורשה ותלמידי חטיבת הביניים אבני חושן התחברו לדיירי אחוזת ראשונים.

יו"ר מועצת תלמידים בביה"ס מעלות, אריאל פסו, שמעה מספרנ...ית ביה"ס על היום המיוחד ופנתה לארגון "רוח טובה". נציגי הארגון חיברו בינה ובין מינהל איכות הסביבה בעירייה, וביום המעשים הטובים, יצאו 30 תלמידים מחטיבת הביניים "מעלות" יחד עם אנשי צוות הגינון העירוני וניקו יחד את חורשת אבני חושן.

אריאל פסו, יו"ר מועצת התלמידים, אמרה "החורשה הייתה די מלוכלכת, אבל נהנינו לעשות משהו טוב.

הרגשנו שאנחנו עושים משהו מיוחד ואנחנו מתכוונים להמשיך את שיתוף הפעולה עם ארגון "רוח טובה" ולהמשיך להתנדב למען החברה".

ראש מינהל איכות הסביבה בעירייה, איתמר לוי, שיבח את התלמידים על היוזמה והוסיף כי הם מהווים דוגמה לאזרחות טובה ומעורבות חברתית.

גם בחטיבת הביניים אבני החושן לקחו את יום המעשים הטובים ברצינות. נציגי שכבת ח' יזמו פעילות ייחודית עם דיירי אחוזת ראשונים.

התלמידים נפגשו עם הדיירים והכינו תיעוד של זיכרונותיהם תוך למידה ושימור של המורשת היהודית, הארצית, והלאומית של מדינת ישראל.

דיירי אחוזת ראשוניים הגיעו לבית הספר למפגש משותף עם התלמידים, בו התלמידים תיעדו את סיפוריהם של הקשישים, סרקו את תמונותיהם והעלו את התכנים לאתר "היה-היה".

זהבה קירז'נר, מנהלת בית הספר, אמרה כי "פעילות זו מציגה מודל של למידה הדדית וחלוקת חוויות משותפות- התלמידים תרמו מהידע שלהם בעולם המחשוב והמבוגרים תרמו לתלמידים ידע מתיעוד זיכרונותיהם וניסיון חייהם".



































בתמונה:מיקי אלון יו"ר מועצת ההורים העירונית
ראשון לציון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה