יום חמישי, 3 בספטמבר 2009

חנייה חינם במגרשי החנייה הגדולים


חנייה חינם במגרשי החנייה הגדולים

ב 8 בספטמבר תחל אכיפת חנייה בכחול לבן באזור התעשייה המערבי במגרשי החנייה הגדולים - חניה חופשית !

מאת:מיקי אלון
במהלך הימים הקרובים יוסרו צבעי הכחול לבן מהמגרשים ברחובות אזור התעשייה המערבי (חדש) תחל אכיפת חניה בכחול לבן החל מה 8 בספטמבר 2009, במגרשי החנייה הגדולים תתאפשר חניה חופשית.

החניות הציבוריות ברחובות אזור התעשייה המערבי נצבעו זה מכבר בצבעי כחול לבן, המאפשר חנייה ללא תשלום לתושבי העיר וחנייה בתשלום ל"תושבי חוץ".

מבעוד מועד, הוצבו תמרורי הוריה, ומדחנים, וחולקו עלוני הסברה המפרטים את המידע על הסדרי החנייה החדשים שיחולו באזור התעשייה החדש. עד היום, לא נאכפה החנייה ואילו החל מה 8 בספטמבר תחל פעילות אכיפה.

לאור פניותיהם של בעלי העסקים באזור לראש העיר דב צור, נבחנו ונשקלו מחדש הסדרי החנייה, והוחלט להשאיר את מגרשי החנייה הגדולים כחנייה חופשית לרווחת הבאים לאזור התעשייה מערים אחרות.

לרשות הבאים לעיר ואינם תושביה (תושבי חוץ), עומדים הסדרי חנייה שונים כפי שמקובל הערים הגדולות: מדחנים, חנייה סלולארית בטלפון 4500*, מכשיר איזי פארק, כרטיסי חנייה, וחניונים מוסדרים בתשלום. כמו כן, מתוכננת הצבת מדחנים באזור לרווחת החונים.

הסדרי החנייה החדשים נובעים מהצורך לשמירה על הסדר הציבורי, והניסיון, מהסדרת החנייה באזור התעשייה הישן מלמד, כי הפעילות העסקית לא נפגעה כלל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה